AL MEER DAN 80 JAAR!
Bremer Kantoorcentrum is een bekende naam in Noord-Nederland.
Maar liefst meer dan 80 jaar al bedienen wij klanten in zowel de regio als landelijk. Vanuit onze vestigingen in Assen, Drachten, Emmen en Hoogeveen kunnen wij snel leveren.
Het ruime assortiment beschikbare producten, van kantoorartikelen tot kantoormachines en -meubilair, bezorgen wij dagelijks met eigen vervoer.
Op de locaties hebben wij tevens grote showrooms waar u terecht kunt voor selfshopping, met alle gemak uw materialen uitzoeken en meteen meenemen.
Liever vanuit de luie stoel een bestelling plaatsen? Onze website heeft een hoge gebruiksvriendelijkheid. Met een paar muisklikken bestelt u de producten die u nodig heeft.
Onze sterke punten:
• compleet assortiment
• scherpe prijzen
• geen minimumorder/factuurbedrag
• overzichtelijke (digitale) catalogus
• vakbekwame medewerkers
• betrouwbaarheid
• self-shopping
• uitstekende bereikbaarheid/ parkeergelegenheid
• gebruiksvriendelijke webshop
Wij hebben meer dan 15.000 artikelen op voorraad. Naast een brede selectie gebruikelijke kantoormaterialen, leveren wij ook facilitaire producten, zoals keuken-, schoonmaak- en veiligheidsartikelen en klein elektra. Daarnaast zijn wij PostNL Business Center (vestiging Assen) voor alle postgerelateerde diensten.
Met onze eigen bezorgdienst zijn wij in staat bestellingen die voor 12.00 uur zijn geplaatst, in de vestigingsplaatsen nog dezelfde dag te bezorgen. Voor bedrijven in de regio en elders in Nederland is dat de volgende werkdag.
Naast onze kantoorverbruiksmaterialen leveren wij een compleet assortiment Kantoor- en projectinrichting, Document Solutions, Led verlichting en Sfeerplafonds.
KORTOM
"ALLES VOOR KANTOOR"
Onze gegevens
- Bremer Kantoorcentrum BV
- info@bremerkantoorcentrum.nl
- BTW nummer NL801548445B01
- KvK 04042781
- Openingstijden:
- werkdagen van 08.30 - 17.30 uur